1. april 2006

Linker

En liten opplysning: Til høyre på siden, et godt stykke ned, har jeg nå lagt til en haug nye linker til bloggene jeg leser. Det er en salig blanding fornavn, nicknavn og fulle navn som kanskje ikke gir mye mening, men det er stort sett mennesker fra Spillegal og deres bloggevenner. Jeg kan ikke påstå at jeg kjenner alle, men likevel leser jeg jevnlig om hva de foretar seg - slik fungerer altså bloggingens verden. Felles for de alle er i hvert fall at de skriver rimelig fornuftige ting som svært ofte er verdt å lese. Ta en titt og se om du finner noe du liker.

3 kommentar(er):

Den 02.04.2006, 12:41, sa Blogger Brian...

Heisann, kjekt at noen finner det jeg skriver leseverdig =)
Skal linke deg med det samme.

 
Den 03.04.2006, 11:41, sa Anonymous Anonym...

Hepp. Ser ut til at Mofo2 og Morphine har byttet link. Det er skummelt å ligge øverst, men jeg forstår behovet for orden i linkene.

 
Den 05.04.2006, 23:53, sa Anonymous Anonym...

Denne Nicholas virker som en stødig kar. Skal sjekkes ut med en gang.


Hilsen Ikke Nicholas

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake