13. mars 2006

20 sanger

Meme plukket opp hos Stian - en «utfordring» bestående i å:
  • Slå på Winamp, iTunes eller tilsvarende med alle sangene på hele dataen i spillelista.
  • Sett på shuffle.
  • Skriv ned de 20 første sangene som dukker opp, uansett hvor flaut det måtte være.
Jeg er ikke ferdig med å kopiere CD-samlingen over til mp3-format, så det blir ikke helt representativt, men jeg brukte «Party Shuffle»-funksjonen til iTunes og kom fram til følgende:

1. Röyksopp - Remind Me (live fra Röyksopp's Night Out)
2. Guano Apes - Never Born
3. Smashing Pumpkins - Untitled
4. Röyksopp - What Else Is There? (live fra Röyksopp's Night Out)
5. Nine Inch Nails - Hurt (live - MTV React Now: Music and Relief Concert)
6. Ralph Myerz and the Jack Herren Band - A Special Band
7. Soundtrack Of Our Lives - Sister Surround
8. Avril Lavigne - Unwanted (live)
9. Marit Larsen - Don't Save Me
10. Guano Apes - Lords of the Boards
11. Avril Lavigne - I'm With You (live)
12. The Beautiful People - We Are the Weak
13. The Beautiful People - Justine
14. Smashing Pumpkins - Ava Adore
15. The Beautiful People - Sleepless Nights
16. Ralph Myerz and the Jack Herren Band - Funky Biznizz
17. Michael Jackson feat. Paul McCartney - The Girl Is Mine
18. Clawfinger - Hate Yourself With Style
19. Marion Raven - Here I Am
20. Fatboy Slim - Praise You

Det eneste flaue er vel at det har sneket seg inn to Avril Lavigne-sanger på lista, og jeg hadde nok ikke tatt med meg Ralph Myerz and the Jack Herren Band-skiver til en øde øy.

De som leser dette utfordres til å gjøre det samme.

2 kommentar(er):

Den 14.03.2006, 08:09, sa Anonymous Anonym...

Au. Avril Lavigne er lavt på flauhetsskalaen i forhold til det som dukket opp på min liste.

 
Den 14.03.2006, 15:12, sa Blogger Houseman...

Likevel ikke noe å gå rundt og skryte av. Avril Lavigne kan på sitt verste være ganske ekkel, hun står for mye av det som gjør mainstreamen vanskelig å like.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake