10. mars 2006

Bursdagsønske

Siden det er nøyaktig 10 måneder til jeg fyller 24, tenkte jeg å komme med et lite bursdagsønske på forskudd. Det selges ikke overalt, så det kan være en fordel å ikke ha hastverk:
  • 1 stk. kamuflasjedrakt som kan gjøre meg 100 prosent usynlig

(Evt. 2 for å ha noe å bytte på)

En av ulempene ved å by i en bygård i Oslo, i hvert fall den jeg bor i, er nemlig at det lusker en gammel dame rundt i gangene som har bodd i gården siden yngre steinalder, og som det ikke er sosialt akseptert å passere uten å stoppe opp for en liten femminuttersprat om snømåking eller returpapir. Usynlige personer slipper disse samtalene, og jeg må si jeg misunner dem.

1 kommentar(er):

Den 11.03.2006, 19:34, sa Anonymous Anonym...

Vi har en lignende dame boende i gaten vår. Foruten å overvære kjedelige samtaler må man gjerne hjelpe henne med varene og slike andre praktiske ting. Hun sitter dessuten hele tiden ved vinduet sitt mens hun skuer utover nabolaget.
Men ja. Slike personer er kjipe og skulle vært tatt av dage for lenge siden.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake