24. november 2005

4 WIN


Endelig er det her. Jeg har ikke engang testet PC-versjonen, knapt sett skjermbilder, så hele historien og opplevelsen ligger åpen foran meg. Nå har jeg et uvisst antall dager foran meg med kjedelig og nervepirrende ventetid før Platekompaniet kommer fram til at de vil tilby meg en jobb, så det passer veldig bra.

En helt annen ting: Jeg begynner å miste tålmodigheten når det gjelder Muse. Det er vanskelig ikke å elske dem for albumene Absolution og Origin of Symmetry, men nå begynner det å bli lovlig mange utgivelser som kommer ut bare for å melke fansen. Bare se hva Muse har utgitt av ikke-studioalbum i løpet av deres svært korte karriere (hvis man ikke regner med svake Showbiz, debuterte Muse på ordentlig med Origin i 2001 (Absolution kom i 2003)):

  • Hullaballo 2CD - liveopptak fra Origin of Symmetry-turneen og en CD med rariteter
  • Hullaballo DVD - det samme liveopptaket
  • Hypermusic - i praksis Origin utgitt på nytt for det japanske markedet
  • Absolution Singles Box - alle singlene fra Absolution

Og nå kommer det jammen enda en live-DVD; Absolution Tour DVD utgis 12. desember. Det er nok først og fremst to DVD-er på rad jeg reagerer på. Det har blitt sagt at Muse skal i studio for å spille inn nytt album, så da foreslår jeg at de kommer igang med det i stedet for å gi oss enda mer gammelt oppgulp.

1 kommentar(er):

Den 02.12.2005, 18:45, sa Anonymous Anonym...

Ahh, så herlig.

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en Xbox 360 kun for å spille Half-Life 2.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake