15. november 2005

Birds flying high, you know how I feel

Sun in the sky, you know how I feel
Reeds drifting on by, you know how I feel
It's a new dawn, it's a new day
It's a new life for me
And I'm feeling good

Jeg har blitt innkalt til intervju til jobben i Platekompaniet jeg nevnte tidligere, og ... Det hadde jeg ikke trodd. Jobben er fortsatt litt for god til å være sann, og jeg har søkt jobber hos Platekompaniet to ganger før uten å høre noe (det var riktignok på deltidsstillinger, som trolig er mye vanskeligere å få siden man konkurrerer med Oslos mange tusen studenter). Jeg var 140, jeg mener 120, prosent sikker på at tiden ville gå denne gangen også uten en eneste tilbakemelding, men så ringte de altså etter bare en knapp uke. Et intervju er selvsagt bare første steg, men på den annen side er det mer enn nok i første omgang.