29. september 2005

Gøy

Jeg er ørlite avgrenset, kan man si. Når jeg var ute og luftet fantasihunden min tidligere i kveld, tenkte jeg på dette med rockemagasiners slagord. Jepp. Det er saker mange går rundt og funderer på, tenker jeg. Det er mange gøye slagord:

Kerrang! - Life is Loud
Rock Sound - Music with Attitude
Metal Hammer - 21st Century Noise
Revolver Magazine - Everything Louder Than Everything Else

Men på Narvesen så jeg et nytt magasin med et slagord som nok er en vinner. Gud, så gøy:

Zone - Because You're Worthless.

*klappe* Hvis man først skal prøve å distansere seg fra L'Oreal, lipgloss og bleket hår (Bodymap, svart leppestift og farget hår blir selvsagt noe helt annet), har man klart det ganske bra. Gøy, gøy, gøy.

Jeje. Kommende uke er det høstferie, uten at jeg helt har samvittighet til å ta fri og heller være sammen med broren min, som er hjemme på perm fra militæret. Det verste med å være student er at pensumet hele tiden henger over deg, og at det blir verre jo lenger utover i semesteret man kommer. I hvert fall for meg. To måneder igjen og det aller, aller meste av pensum gjenstår.