5. november 2005

Morning Glory

Ja-a, jeg hadde oppdatert mye oftere hvis jeg bare hadde hatt noe å skrive om!

Det finnes dårligere måte å starte en dag på enn med å sikre seg en Oasis-billett, det skal være sikkert. Å glede seg til et konsert med et band man ikke har sett live før er veldig effektiv medisin mot dårlig humør. Oasis spiller altså i Oslo Spektrum 25. januar, billettene ble lagt ut for salg i dag morges og jeg har hentet min allerede. Å se et 90-tallsband halvveis inn i det neste tiåret er jo ikke helt optimalt, men Gallagher-brødrene har ikke skiftet etternavn og jeg antar de fremdeles spiller Wonderwall og Champagne Supernova.

Den andre nyheten er at en søknad på jobb i Platekompaniet er så godt som sendt, og hvis jeg mot formodning skulle komme til å få den, blir jeg den lykkeligste mannen i leilighet 23 (strengt tatt også den eneste). Drømmejobben finnes ikke, men å jobbe som distribusjonsneger på hovedkontoret til Norges største platebutikkjede er ikke langt unna.

1 kommentar(er):

Den 05.11.2005, 17:49, sa Anonymous Anonym...

Høhø. Lykke til.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake