12. november 2006

Close, but no discount

Dette innlegget skulle egentlig handle om hvor digg det er å kjøpe billetter til konserter som ikke er utsolgt noen dager på forhånd og betale bare en brøkdel av prisen, men så tok budrunden på den aktuelle QXL-auksjonen av, billettprisen ble nesten doblet i løpet av det siste kvarteret og det vinnende budet endte så nær utsalgsprisen man kan komme uten å betale mer enn 100 prosent. Hvis jeg hadde vært personen jeg stadig måtte by over hadde jeg trolig trukket meg ut av budrunden og heller funnet meg en annen auksjon å by på, framfor å ødelegge moroa på denne måten.

The Unholy Alliance
-konsert blir det uansett, billigbillett eller ikke, og det er på tide at det skjer noe på konserfronten igjen etter tre måneder uten noe action. Å la være å gå på konsert er ikke helt sunt, har jeg lest, og hvis det blir sjeldnere enn en gang i måneden er det en trussel mot den mentale helsetilstanden på linje med å høre på P4 en hel arbeidsdag. Siden jeg nå går inn i halvårets tøffeste periode med tre ukers innspurt før semesterets store eksamen 1. desember, er det ekstra viktig å brekke opp ukene med en konsert eller to. In Flames og Slayer 15. november, Iron Maiden 21. november og kanskje også Babyshambles 29. november høres passelig ut.