21. juni 2007

Micro$oft, may you rot and burn in Hell


Min første MacBook!

Aldri mer Windows, Office eller MSN Messenger. Farvel til fjorten museklikk for selv den minste handling som å lagre en bildefil eller hente fram et spesialtegn, og farvel til å måtte holde inn Alt for å få fram en fordømt krøllalfa - hvis man skulle finne på å trenge det i våre dager. Ingen flere meningsløse feilmeldinger, programmer som «slutter å svare» eller «sikkerhetsoppdateringer» fra Microsoft som stikk i strid med hensikten ender opp med å sløve ned operativsystemet.

Jeg har konvertert. Det føles som å ha blitt satt fri.

1 kommentar(er):

Den 10.07.2007, 13:01, sa Anonymous Anonym...

Gratulerer med kjøp av ny lap da, corey. Jeg tror du vil få en bedre verrdag uten M$. Jeg fikk overtalt broder'n til å switche til Mac. Han kjøpte det samme som deg. Selv har jeg ikke midler til å investere i noe for tiden.

-epp

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake