21. februar 2007

Årets nyhet

Akkurat når jeg var godt igang med å tenke, når jeg likevel sitter med forberedelser til fredagens eksamen i medikamentregning og trenger noe å tenke på, over dette med at Hove-festivalen har fått et urovekkende solid forsprang på de andre norske festivalene og at det er på tide å få bekreftet noen attraktive navn til Øya og Norwegian Wood, plinger det inn en mail i innboksen og avslører nyheten om at

Tori Amos faen sprette meg kommer til Norwegian Wood og skal spille i nabolaget mitt 14. juni.

Det er årets beste festivalnyhet for min del og en solid oppmuntring i en ellers grå og døv periode av året. Tori Amos er en ny favorittartist som jeg har rukket å bli fan av i løpet av noen få uker. Hvordan hun er som liveartist vet jeg ikke noe om, men det finner jeg ut om mindre enn fire måneder.



OPPDATERING: Men noen skal alltid ødelegge, og denne gangen er det tre idioter fra Australia som skal ta opp plassen som headliner med plagiatrocken sin samme dag som Tori Amos skal spille. Wolfmother tilhører den gruppen band som ikke har noe å tilby, men som likevel blir irriterende populære.