14. juni 2006

The weather today is bitter with occasional fits of jealous rage


Jaja. Noen av oss som var russ på St. Olav videregående skole i Sarpsborg i 2001 bruker sommeren til å intervjue David Beckham som sportsjournlalist i TV2, andre har sommerjobb som medisinsk assistent på en røntgenklinikk i Fredrikstad og bruker deler av dagen på å hente kaffe til legene.

Jeg er imidlertid ikke bitter, misunnelig eller noe sånt rart; det ligger ikke for meg.

3 kommentar(er):

Den 15.06.2006, 20:03, sa Anonymous Anonym...

Selv om jobben hennes sikkert er bedre betalt og lettere å utføre, så ville jeg absolutt ikke latt livet mitt gå bort i sportsjournalistikk for TV2(om det i det heletatt kan kalles journalistikk) - snakk om lavmål.

Jeg hadde vært svært fornøyd med medisinsk assistent.

 
Den 15.06.2006, 22:39, sa Blogger Houseman...

Ja, det er sant. Ingenting av det som gjøres på TV2 er vel objektivt sett viktig, det er lettbent underholdning og populærkultur, og å høre fotballspillere snakke er vel noe av det mest meningsløse. Men samtidig er det slike ting samfunnet verdsetter, det er mer imponerende å få et intervju med David Beckham enn å bidra til å kurere pasienter med alvorlige sykdommer.

Ida Marie Vatn, som hun heter, har allerede blitt lagt merke til i medieverdenen på grunn av disse intervjuene med Beckham. Hun ble intervjuet på japansk TV om hvordan hun klarte å få Beckham til å stoppe opp. Hvis hun fortsetter å skaffe intervjuer ingen andre får, er vel fremtiden hennes som journalist sikret allerede.

 
Den 17.06.2006, 03:18, sa Anonymous Anonym...

Joda, det skal jeg si degg.


Sucky, sucky, five dollah!

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake