7. mai 2008

Evig eies kun tapte budrunder

Noen ganger er det ikke nok å være grei. Det går dårlig likevel. Jeg var f.eks. lenge både søt og snill og gjorde omtrent aldri noe mot andre som jeg ikke ville at de skulle gjøre mot meg.

Og likevel måtte vi la drømmeleiligheten gå.






.

Etiketter: ,

3 kommentar(er):

Den 08.05.2008, 12:54, sa Anonymous Anonym...

ehffpmyAu.

Den var kjedelig Husgutt. Leiligheten ser definitivt ut som et ålreit sted, men heldigvis finnes det mange andre av de der ute! Jeg mistet også det jeg trodde var drømmeleiligheten, men fant etter litt mer leting en minst like perfekt en.
Du får titte litt lenger øst, er ikke -så- farlig på den isden av Akerselva helller =)

 
Den 09.05.2008, 20:16, sa Blogger Houseman...

Heldigvis har vi funnet en bygård hvor det ganske ofte legges ut leiligheter for salg i, så det er igrunn bare å vente på at en med like god standard dukker opp igjen. Men lenger øst er litt skummelt for oss fra Stuen som er redd for å bli tvunget til å drikke narkotika rett fra flasken.

 
Den 10.05.2008, 10:37, sa Anonymous Anonym...

Man blir vant til det med nesten en gang ;)
Lykke til, og oppdater gjerne med utvikling! =)

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake